BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 19 April 2011

jage line !!

             Asalamkum..! hmm huhhh,   ari ni aku kene jaga line batmintn sempena perlawanan Bola sepak bawah 18 (  Ek?! pe yang aku taip ni? ).  Sebenarnye Sempena perlawanan Batmintn antare skolah2 yang berada di daerah pontian,  korang taw kw line tu ape? soalan bodoh yang adik aku 5 tahun dapat jwap. law korng tak taw baik korang mati. jangan hidup agi , haaha,

      Tadi bosan lah siut .. time aku ngah jage line. dah "BisiNg"!!! aarrhhhh... aku macm nak bunuh je dak yang kat sebelah aku time tu, die leh kacau2 aku,! time aku ngah nak bagi keputusan same ad bola tu masuk ke keluar dari line,. time tu aku cakap "out!" tapi sebenrnye bola tu " in" hahaha,. lantk ar. lagi pon time tu dak  tu cakap in. tapi aku tak percye sbb aku ingat die nak kene kan aku. haha tapi tak rupe nye an. bio lah. wat bodoh je lah.

      Kate cikgu Aku kene ad kat dewan tu sampai kol 5 septut nye, Taapi oleh kerana aku bosan & bowink.. pe lagi.. "Ca alif BUt ".. cabut ar! aku cabut kol 4.59. pm. Hahaha aku dapat balik awal!  esok mcm mals je nak sekolah,. kite dengar  ye sambungan cite ni, same ad aku datang sekolah esok or tidaak. Agak2 aku datang ke tak?? huh.

1 comment: