BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 1 April 2011

My Background . . .

  Asalamualaikum.... hye !  hmm, nk dngr cite tak? heheh, jadi, disini lah  bermulalh cerita seorng legnda yg brnme "Shafiq Ahmad" atau dikenali sbagai "B.Boy" hahah.. oit! jngn salh sangka ok! b.boy mean BAd BOy bukan BOBOy!  Orng2 selalu slh tfsir dngn short frm tu!  soo> it was me. shafiq" Dngr name msti ingt orng nye "hnsme" kan?!  heh heh  Tapi kenytaannye.. Memng pon! sye sangat hnsm ok! (perasan nk mampus!) haha..~

   Name "Shafiq" bermaksud "Penyayang".  Hmmm? yg menjdi persoalan dan tanda tnye nye skrng... Betol ke aku ni seorang yang penyayg.? haha, betol lah! sbb aku suke kucing, suke ayam.  suke....... eerrrr... kucing  (dh x tw nk ckp haiwn  pe agi ) . Jadi, Itu dah cukup untuk tunjukkn aku ni seorng yg pnyanyg.. betol tak?! 
  
   Law sesiapa yg dah lame kenal aku, die msti dah mask dngn perangai aku., hehee, alaa, mcm tak biase plk kwan ..  oit! law korng nak taw, aku paling pantang bile nampk "ROKOK" i HATE ! aarrrrhhh.... dsbb kan die lah aku pening n sakit pale bile bau asap nye! ci@*!+ ..   Jadi law nk isp rokok n  x nk kene mrh ngn aku,
 baik kpda., sesiapa yng menghisaap rokok.' jngnlah mnghisap di depn aku! pleeasseee.., ok! aku x suke.,!  oit, hmm, law nk taw gak. aku ni jenis memilih kawan., lagi2 bile nk jdikan seorng tu  "kwn baik" alaa orng kate best friend   gitu.. haha,



 CIRI2 "kwn" yg Bleh aku jadi kan sebagai  KAWAN BAIK ( my best friend)... 


 1 Tak hisap ROKOK!
 2 Tak baik sangat,  n tak jahat sangat.
 3 Ada mase nye happy, sedih, serius, bergurau ( mmpunyai pelbagai emosi )
 4 Suka bergurau but jangn lebih or trlmpau.
 5 Memahami perasaan orng lain.
 6 Tak penting kan diri sndiri.
 7 Suka jaga perasaan orng lain terutama nye kawan.
 8 Suke tolong orng.
 9 Bukan seorng yg pendiam. 
10 Seorng yg jujur.
11 Jngn trlmpau loya buruk.
12 Selalu spprt kawn.
13 Menghargai ape yg orng bgi.
14 Peramah.
15 Tdak kurng ajar dngn orng tua.





  Ciri2 yang aku cari, n yg blh aku jdikn  kwn baik ., adalh seprti yg tertaluk di atas ', Hehe, kate mak ... kite kene memilih kawan,. tapi dalm memilih kawan tu.., kite kene brhati2, n brwspada.  law sesorng tu trsalh pilih kawn, tak mustahil die boleh berubh dari yang baik, boleh  manjadi yang kurng baik" Soo korng semua,. THE MORAL OF THE STORY  kat cerita ni,. hmm,  "kite msti lah berkerjasame antara satu same yg lain." (oit mcm x de kene mengena je..?!) heheh, main2 je., Hmmm, jadi... Kite meestii pandai Berkawan, n pandai memilih kawn, ape yg kite wat ni pon, sebenarnye adalh untuk kebaikan diri kite jgak kn.. :) hmm, huuuuarrhh.. ok lah geng.. jari2 semua ni dah pent menaip. heheeh, smpai sini je lah dulu, law ad cite ppe agi nanti kite sambung,,. ok,.!  


RENUNG2 KAN LAH & SELAMAT BERAMAH~     asalmkumm...       ~APIT
   

No comments:

Post a Comment