BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 23 April 2011

hye Day.

           Asalamkum, oit! yo3... hmm,. semalam haha time aku ngah joging, tah macam mane leh tersilap lngkah, time tu aku ngah penat giler.. pastu kaki plak terseliuh, sakit giler sampai aku balik rumah nangis2. haahaa! diam2 je ek. dah tu tak de sape nak tolong aku, aku rase leh mati law di biarkan aku dlm 2, 3 minit kat situ. ( Nmpak ke benor tipunye..!) dalam keadaan kesakitan yang aku hadapi, aku menahan rase sakit yang aku alami sehingga air mata aku melleh.,... 


   Dah lame sikit mak aku bru ada. baru lah die nak tolong urut2 kan kaki aku ni, . urutan die yang penuh kekejaman membuat air mata aku semakin bnyk terjrai keluar... kesakitan yang aku almi semakin brtambah. huhhh petng tu aku rehat sampai malam, dah lah petang tu sbenarnye ada latihan silat, tapi, aku tak pergi.. kaki aku sakit. kesian kan? law kesian sila sumbang sedikit wang saku or sumbangan2 yang berpatutan. korng boleh sumbngkan kat aku enst ke, top up kan aku ke, beli kan aku makanan ke?  semua sembangan yang korng bagi dngn penuh ikls, akan aku hargi sampai bile2.. jangan risau. haha.

    Ari ni, aku g sekolah, hmm sakit2 pon datang sekolah taw! Rajin tak rajin aku ni, huh? dah! jngn puji aku lebih2.. Segan aku, , Hmm ari ni sekolah ganti, kat sekolah tadi semua orng tnye aku, "nape ngn kaki kau shafiq?" kene Pulak kita ni jenis malas nak jawab law dah ramai sangat yng tnye. Ada yang aku cakp aku terjun dari tngkat 2,, aku cakap aku belsah budak, kaki kene pijak ngn cikgu,, aku kene dere , kaki tercalar,  kaki aku masuk lobang najis., mcm lagi lah.. padahal, terseliuh je,. haha.. tapi semua orng, lepas aku bagi jawapan yang ngarut2.. Die orng terus mls nk lyn aku, ahaha tu yang aku suke!  die orng semua pon dah paham dngn aku,

     Hmm.. aku nak cite ni,.. Tapi., Kalo bisa Ku citaain... paasti.. kalian semua tidak percaya..! aku orang melayu.. kalo tidak penuh ilmu didada! tidak saampai ke tingkatan 4. huh!  Aku ni kan ketua tingkatan, cikgu2 law ad pape tinggal barng2 die kat bilik guru msti suruh aku punya, tapi TIDAK kali ni, hahah korng taw kan nape aku ckp mcm tu?, yang dah taw bagus! hmm kaki aku kan trseliuh, aku ingat dngn kaki aku ni, semua kerj2 aku orng lain yang kene wat, jap g!! Ekkk! sakit2 pon aku jalan kan tugas! amik kapur, amik buku, mcm agi ar, Cikgu2 semua bukannye tak nmpk kaki aku ngah saakit, die nmpk! siap aku cakap, " arrhh...sakit nye kaki aku!" tapi, padahal tak sakit pon, berlakon je time tu, sbb aku malas nak amik buku, dah lah kene naik tingkat 2, huhh,, saabo je lah,.. hmmm, tapi ari isnin ni msti kaki aku daah ok, Aku sakit tak sakit tetap kene jaalan kan tugas. hampeehh... hhaha~

No comments:

Post a Comment